Attila.M 2009.12.18. 14:13

Barna írása

Az Attila, tólt egy csomó infót már nektek,de mivel dolgozik,keveset irt a szállásról,közlekedésről,és érthető okokból az iskoláról. Ezen dolgokról irnék néktek(Barna)! Mint Akksány(Attila)irta már, elköltöztünk a nagymamához,aki egy akkora házban lakik mint állat!Simán elférünk benne,konkrétan az egész alsószintet birtokba vehettük!Mindezért nagy könyörgés árán,fizrthettünk (mert csak mi akartunk) fejenként 50 dolcsit,per hét,per fő.Ez havi24000ft.Mondhatjuk ez nem sok.Reggel ha kedve van csinál reggelit,meg vasárnaponként magyaros kajákat,ebédre.Múlt héten pl volt paprikás csirke meg borsóleves előtte héten meg húsleves meg rÁntotthús!A program hétköznap reggel kelés,Akksánynak fél hét(munka),Nekünk a Bernivel 7. 7.20,mivel 9-re kell suliba menni.Reggeli, pöcsölés tökölés,majd 8 körűl irány a buszhoz.a megálló kb 80 méter a házhoz, a busz 10 percenként jön, a menetidő fél óra,aggodalomra semmi ok!A buszjegy oda vissza 900ft kb,ezért veszünk, heti jegyet,ami 24 dolcsi(forintba x 170 kb),de ezért mindennel akkárhányszór közlelekedhetsz,hétfőtől-vasárnapig?igy már azért nem rossz.Álltalában már reggel is 35 fok van ezért természetesen az összes busz klimatizált.A megállónk az Addeleide sreet 15,ez a mega belváros,belvárosának a belvárosa.Itt van az iskolánk.Egy új,baromi magas irodaépület 6-dik emelete.szép,modern tiszta stb.Körülöttünk üzletek bevásárlóközpontok,felhőkarcolók,régi stilusu épületek,tehát egyhelyen minden,ami egy különösen jó hangulatot eredményez.Mindenhól tisztaság,lazaság,és kedves emberek,(nem búvalbaszott magyarok)mondjuk érthető okokból,nem egy világ. Megérkezve a suliba netezhetsz, főzhetsz, kávét ihatsz,természetesen igyen a suli gondoskodik róla hogy mindig legyen kávé,amennyit csak akarsz.Marha fura hogy a pénzedért kapsz is nem úgy mint itthon.Holnap pl karácsonyi buli lesz elvisz a suli egy mega jó strandra,sütnek húst meg hoznak sŐrt,ehetsz ihatsz amennyit csak akarsz természetesen ingyen.

Az órák: nagyon hasznosak,most két hét után érzem hogy biztos tudják mit csinálnak,egyre több dolgot értünk,és lassan lassan  a beszéd is javúl.Az osztálytársak különböző nemzetiségűek,van brazil,francia, columbiai,koreai stb stb.Mindenki halál jó arc,sokat nevetünk,és közbe keményen is dolgozunk.Ha most nem mennénk cainsba,már két karácsonyi meghivást kaptam,brazil illetve egyébb bulikba.A suliba egyébként sose látott számú magyar jött össze mostanában,aztb hiszem mostmár kilencen is vagyunk,lassan uralják a magyarok a sulit.Érdekes!Természetesen igy suli után,néha egy sör,vagy egy kis csavargás mindig játszik.Hazaérve,nap megbeszélése,majd kis duma után házi,a suliban mindig kapunk házit amit másnap le is ellenörzünk.Majd elfáradás,és minden kezdődik előről.

Hétvége:Szombaton nekem munka,Akksány álltalában ekkor tudja a blogot irni,bemenni a városba stb,Berni természetesen ugyanez.Estére valaki mindig csinál valami programot vagy a Kristal,vagy az apja,stb(vacsora club stb).Vasárnap mindig irány a beach(part)2 hete a sunshine beach,most hétvégén a gold coast,ami a legnagyobb mesterségesen kialakitott szörfparadicsom a világon.Felhőkarcolók,gazdagság,pezsgés,élet,és természetesen,gyönyörű tiszta tenger,gyönyörű környezettel,és persze sosem látott hatalmas hullámok.Király volt vannak róla képek,majd lesz fenn.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzska.andi 2009.12.21. 14:26:02

Sziasztok!
Örülök, hogy minden rendben megy veletek ott a messze távolban...Itt tegnap éjjel -17fok volt, csak hogy tudjátok, mit mulasztottatok...
Boldog karácsonyt(hogy lehet 30fokban karácsonyozni?! )és sok puszi nektek!